2012年8月2日木曜日

High and Dry


一昨日トムヨークが渋谷のvisionでDJだったんだって。
観れた人、羨ましいな。
去年のハチ公前事件がなつかしいね。w

The day before yesterday, Thom Yorke did djing as a secret guest in a club in Shibuya.



この曲が好き。
I love this song ' High and Dry'.

この曲をJamie Cullumがカバーしてるのも大好き。
Jazz好きな人はJamieのこと嫌いな人も多いけど、私は大好きよ。
I love the cover version by Jamie cullum.
I know many jazz fans don't like him , but I just really love him. He is so talented...


Don't leave me high, don't leave me dry
(僕を置いて行かないで。僕を見捨てないでよ。)





niico

0 件のコメント:

コメントを投稿